26.03.2012

...

.






-
link

-
patrz / voir
 Makis

.

23 komentarze:

makis tselentis pisze...

Bonsoir Karol. Je te remercie pour cette musique sublime et pour ta gentillesse.

Makis

Karol Rosiak pisze...

Merci, Makis.
Bonne nuit pour toi...
K.

✿⊰♥⊱ FRANCE ✿⊰♥ pisze...

BONJOUR je vais passer sur ce lien
Bonne journée

Karol Rosiak pisze...

Bonjour, France, je suis sûr que la journée soit aussi belle comme ces fleurs chez toi. Ici... hm, + 9 C :) Cordialement, K.

emberiza pisze...

Andreasa słuchałam na żywo niespełna tydzień temu - w Filharmonii Narodowej w Bacha "Johannespassion" - "Es ist vollbracht" zaśpiewał doskonale :-)

Iwona

emberiza pisze...

O, machnęłam się, to było dokładnie tydzień temu - w ubiegły wtorek 20 marca :-))) Jak ten czas leci!

Iwona

Karol Rosiak pisze...

Iwono, ta muzyka bardzo kojarzy mi się z Tobą, wiem przecież, jak kochasz wysoką kulturę, ...czułem, że zajrzysz :)
Bardzo Ci zazdroszczę tego przeżycia. Może znajdę w necie jakiś film z tego koncertu, nawet o nim nie wiedziałem, dziękuję, że mi powiedziałaś.
Serdecznie,
K.

Karol Rosiak pisze...

PS. Mam:
"Wtorek, 20 marca 2012, godz. 19:00

Sala Koncertowa
Koncert muzyki dawnej

Koncert poświęcony pamięci prof. Bronisława Geremka

LE CONCERT LORRAIN
NEDERLANDS KAMERKOOR
Christoph PRÉGARDIEN - dyrygent
Ruth ZIESAK - sopran
Andreas SCHOLL - kontratenor
Eric STOKLOSSA - tenor
James GILCHRIST - tenor
Dietrich HENSCHEL - bas
Yorck Felix SPEER - bas

Johann Sebastian BACH - Pasja wg św. Jana

Ceny biletów: 90, 80, 70, 60, 50 zł

http://www.filharmonia.pl/koncerty_wlasne.pl.html

Anonimowy pisze...

Jak najbardziej to :-) Żeby mi nie uciekło, bilet zamówiłam jeszcze w październiku! No, sala była pełna, nawet wejściówek już nie sprzedawali. Nie widziałam, żeby nagrywano film, a szkoda. Może radiowa Dwójka kiedyś odtworzy?

Iwona

Karol Rosiak pisze...

Iwono, śpiewał po niemiecku?

emberiza pisze...

Oczywiście, przecież to była "Pasja według św. Jana" Bacha, cały tekst jest po niemiecku.

Karol Rosiak pisze...

Ups, racja.
Film z tego koncertu może z czasem się pojawi w sieci, chciałbym.
Znalazłem tylko coś takiego, sprzed kilku lat:
http://www.youtube.com/watch?v=Gbu9DZhKl1w

K.

Anonimowy pisze...

Tak, to ta druga "Pasja", też Bacha. A tutaj "Es ist vollbracht" z "Pasji Janowej" - jakieś pirackie nagranie, bo tak nagle wchodzi bez pierwszego słowa ;-) W Warszawie zaśpiewał lepiej :-))

Iwona

Anonimowy pisze...

Oj, zapomniałam wkleić link:

http://www.youtube.com/watch?v=oe37hkyo19E

Karol Rosiak pisze...

Dziękuję, Iwono!
K.

Colo pisze...

Les plus belles larmes du monde...sans doute.
Merci Karol!

Karol Rosiak pisze...

:)
Bonne après-midi à vous, chère Colo. Merci, amicalement, K.

Frank... pisze...

Sorry Karol, I accidentally deleted your kind comment, can you please resubmit. Again sorry...

Best, Frank...

joo pisze...

Dzięki za Dowlanda! Uwelbiam - w każdym wykonaniu. Polecam Danielle de Niese - śpiewa go przepięknie:)
Pozdrawiam.
j.

Karol Rosiak pisze...

Dear Frank, it's nothing, it's nothing...!
Have a good evening, best wishes,
K.

Karol Rosiak pisze...

Cześć, Joo!
Dzięki wielkie za trop, ale nie mogę tego znaleźć w necie.
Dobrego wieczoru i nocy, serdecznie,
K.

Plumes d'Anges pisze...

Cher Karol,
une découverte, quatre minutes de bonheur dont je vous remercie... Belle journée. brigitte

Karol Rosiak pisze...

...je l'écoute en boucle... Merci, Brigitte, je vous souhaite belle journée.
Cordialement,
K.