13.12.2011

przodownicy pracy i/lub sabotażyści

.

Bardzo chciałem jakoś odnotować na moim blogu 30. rocznicę wprowadzenia stanu wojennego w Polsce. Nic szczególnie odkrywczego nie przychodziło mi do głowy, poza sztampą i martyrologią. Szperając w necie, znalazłem jednak, przypadkowo, na YT nieznany mi film PKF, który wydał mi się zaledwie interesujący: w pierwszej chwili uśmiechnąłem się, ale po przeczytaniu komentarzy maslana21 - pomyślałem, a uśmiech na mojej twarzy jeszcze się powiększył. Nie wiem, jakie były prawdziwe motywy kolejarzy. I pewnie się nigdy nie dowiem. Tak czy siak, jeśli nawet bez świadomości przyczynili się do obalenia komunizmu w Polsce, to tow. Bierut został kapitalnie wkręcony. A jeśli zrobili to świadomie, to zdejmuję przed nimi zimową czapkę z mojej głowy.

PKF - podróz parowozem - 90000 km bez remontu

Propozycje adekwatnych haiku lub senryu proszę kierować na pocztę, chętnie je opublikuję.
karol-rosiak1@wp.pl

Pozdrawiam,
Karol

.

Brak komentarzy: