17.11.2011

odległa gwiazda

.

odległa gwiazda
jaka żywa
w moim świecie

.

6 komentarzy:

owarinaiyume pisze...

Pięknie.

Karol Rosiak pisze...

Luizo, to najlepsza recenzja, wymarzona:) Bardzo skrótowa, choć potężna i głęboka - te cechy są najwłaściwsze także dla haiku. Dziękuję.

Z innej beczki. Chętnie zmieniłbym nazwę linku prowadzącego z listy moich ulubionych blogów do Twojego blogu tak, by zawierał również imię i nazwisko. Czy nie masz nic przeciwko temu? Bardzo lubię i cenię Twój blog, chciałbym, ażeby moi czytelnicy identyfikowali go natychmiast z konkretną osobą. Oczywiście, możemy pozostawić tak, jak jest: niezrozumiałe dla większości "pajączki" plus owarinaiyume. I tak, po kliknięciu, dowiedzą się, kto jest autorem, fakt.

K.

owarinaiyume pisze...

Cieszę się niezmiernie!^^'

Oczywiście, zapisywać mój blog możesz, jak tylko chcesz. Jest mi miło, że w ogóle chcesz - dziękuję!

Karol Rosiak pisze...

Pewnie, że chcę:)
Przed chwilą zmieniłem, mam nadzieję, że Ci się podoba. Jak nie, to zmienimy:)

K.

owarinaiyume pisze...

Podoba mi się bardzo xD

Dziękuję!
L

Karol Rosiak pisze...

No to super.

K.:)