19.10.2011

jesienne chmury

.

jesienne chmury
wiatr tworzy
twarz Jezusa

.

7 komentarzy:

emberiza pisze...

Przepraszam za trywialność, ale mnie się to kupy nie trzyma: co ma jesień do twarzy Jezusa? Każde chmury mogą się tak ułożyć, więc?...
Albo czegoś nie łapię :-(

Iwona

Karol Rosiak pisze...

Iwono, to zwykły obraz. Nic więcej.

Pozdrawiam,
K.

Anonimowy pisze...

Mnie się podoba. Tylko jedną poprawkę bym wprowadziła, w l3 zamiast "twarz Jezusa" dałabym "twarz Pana". Moim zdaniem byłoby tak samo zrozumiałe, a może delikatniej wypowiedziane, niezupełnie wprost. Myślę, że wtedy l3 nabrałoby większej wartości, jeśli bierzemy pod uwagę haiku. Taka moja swobodna sugestia.
Pozdrowionka jesienne,
E.

Karol Rosiak pisze...

Nie, Emilio, wolę "Jezusa", właśnie to widziałem.
Po krótkim namyśle przyznaję, że w tym obrazie może brakować "aha".

Pozdrawiam,
K.

Anonimowy pisze...

Cieszę się, że haiku o tematyce "niebieskiej" wyszło właśnie spod Twojego pióra, Karolu:)
Szczerze mówiąc, czekałam na taki właśnie utwór.
I nie będę się czepiać szczegółu, gdyż moja sugestia byłaby zmianą "kosmetyczną". Niech pozostanie tak, jak życzy sobie Autor.
E.

Karol Rosiak pisze...

To mój prywatny blog, na którym publikuję własne utwory. Gdyby mi zależało na propozycjach zmian, to opublikowałbym ten utwór na forum haiku po polsku, w dziale Własne utwory.
Rozważam opcję wyłączenia komentarzy.

Pozdrawiam,
K.

Karol Rosiak pisze...

"Cieszę się, że haiku o tematyce "niebieskiej" wyszło właśnie spod Twojego pióra, Karolu:)
Szczerze mówiąc, czekałam na taki właśnie utwór.
I nie będę się czepiać szczegółu, gdyż moja sugestia byłaby zmianą "kosmetyczną". Niech pozostanie tak, jak życzy sobie Autor.
E"

Dziękuję, Emilio. Swój komentarz zapisałem nie widząc Twojego.

K.