11.09.2011

wrześniowe słońce

.

wrześniowe słońce
znów przesuwam pranie
w czasie reklam

.

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

W czasie reklam robię też różne dziwne rzeczy.

impro

w czasie reklam
siadam na dywanie
i ćwiczę brzuszki
:)
Pozdrawiam słonecznie,
E.

assneg pisze...

Ale do przodu, czy do tyłu? Ja zawsze do przodu, specjalnie po to nagrywam programy;)

Tak, dzisiaj i na Dolnym Śląsku cały dzień słońce:)

Karolu, Emilio - pozdrawiam pięknie.

A.

Anonimowy pisze...

Agnieszko, ja robię brzuszki normalnie, do przodu. Chyba że pytasz Karola o przewieszanie prania.
Dziękuję za pozdrowienia.
Również pięknie Cię pozdrawiam :)
Emilka

assneg pisze...

Oj, ja na temat reklam o praniu sobie pozwoliłam zażartować:)

A co do brzuszków, to jestem na etapie planowania. Od dłuższego już czasu.

:) A.

Anonimowy pisze...

Ja też więcej myślę o tych brzuszkach niż je robię :))
E.

emberiza pisze...

Takie sobie impro:

koniec lata
w ostatnim słońcu
pranie na sznurze

Iwona