16.09.2011

hu huł hu

.

hu huł hu
gołąb o świcie
znów na trzy

.

6 komentarzy:

Carlos Gesmundo pisze...

Playful! Nice one, Karol!

Bartek (BD) pisze...

Cześć,

zgodnie z zapowiedzią podsyłam link do mojego bloga.

http://heavy66metal.blogspot.com/

Pozdrawiam

Bartek

Karol Rosiak pisze...

Dear Carlos,
thank you!

Best wishes,
K.:)

Karol Rosiak pisze...

Bartku,

Dziękuję. Twój blog dorzuciłem do mojej zakładki "List of my favourite Blogs". Będę śledził Twoje nowe teksty; maszyna będzie mi je za każdym razem pokazywać, jeśli tylko napiszesz coś nowego.

One przenoszą czytelnika w inny, magiczny obszar. Do głowy mi nie przyszło, że heavy metal może tak inspirować. Literacko.

Pozdrawiam,
K.

Bartek (BD) pisze...

Karolu,

dziękuję. Zrewanżowałem się tym samym. Mam sporo do nadrobienia w temacie mej wiedzy (zerowej) o haiku.

Pozdrawiam

Karol Rosiak pisze...

Dziękuję, Bartku,

jestem do Twoich usług. Poezja haiku jest czymś do tego stopnia niezwykłym, że wypełnia moją każdą wolną chwilę. Chciałbym ich mieć więcej...

Serdeczności,
K.