01.07.2011

"Zniewolony umysł"

.

w starym pudle —
zniewolony umysł
z powielacza

Link

.

5 komentarzy:

assneg pisze...

Mój faworyt:)

Oczami wyobraźni najpierw widzę obraz z haiku, potem po kolei odkrywają się ukryte warstwy znaczeniowe. Nabierają kształtu i symboliki. Doskonałe.

:) A.

owarinaiyume pisze...

Świetne.

Karol Rosiak pisze...

Agnieszko i Luizo, serdecznie dziękuję.
Pozdrawiam,
K.

Karol Rosiak pisze...

Luizo, recenzje na Twoim blogu czytam w miarę regularnie, powiadomienia otrzymuję na swoją skrzynkę pocztową.
Ostatnio z dużą przyjemnością uświadomiłem sobie, że synchronicznie - choć każdy na swój sposób - piszemy o tym samym, mam na myśli Wietnam i Miłosza!

Otwierasz mi oczy na wietnamską poezję, o której nie miałem bladego pojęcia.

Pozdrawiam,
K.

owarinaiyume pisze...

Cała przyjemność po mojej stronie!
Cieszę się bardzo.
O wietnamskiej poezji również nie miałam pojęcia, ale chyba przyszedł czas, by zanurzyć się w wietnamskie słowa, w wietnamskie spojrzenie na świat.

Pozdrawiam serdecznie!