10.05.2011

sztorm

.

sztorm
podarta flaga
kołysze masztem

.

13 komentarzy:

emberiza pisze...

Będę czepialska... Czy może być sztorm nie od morza? Wydaje mi się, że sztormy są zawsze na morzu, na lądach się nie zdarzają, co najwyżej burze, nawałnice, tornada, cyklony, ale o lądowym sztormie nie słyszałam. A poza tym jest groźnie i fajnie ;-)

Iwona

Karol Rosiak pisze...

Iwono,
poprawiłem l1.

K.

emberiza pisze...

Odwracasz sytuację, ale mnie się podoba :-) Przypomniało mi się jak kiedyś po sztormie na plaży przejść nie mogłam, bo właziłam na galaretowate meduzy. Obrzydlistwo, fe!

Iwona

Karol Rosiak pisze...

Iwono,
ja tylko szperam we własnej percepcji i czytelnika.

K.

assneg pisze...

Lubię wszystko, co związane z wodą i pływaniem. Ciekawy, dynamiczny temat i obraz. Podoba mi się. Jednak zastanawiam się nad detalem. Jak flaga może kołysać masztem? To pewnie podczas sztormu poszło mocowanie całego masztu i teraz ledwo co trzyma się na pokładzie. No, może zbyt docikliwa jestem;)

Ahoj, Agnieszka

Karol Rosiak pisze...

Agnieszko, przypuszczałem od początku, że będzie problem z zapisem. Rzecz w tym, że to obraz o maszcie, ale nie pokładowym, tylko takim wkopanym w ziemię:)

K.

assneg pisze...

Czyli moja interpretacja jest dobrym przykładem na odbiór utworu przefiltrowanego przez własne zasoby :)

Teraz haiku nabrało dla mnie zupełnie innego wydźwięku.

Pozdrawiam, Agnieszka

origa pisze...

Карол, сообщите мне, пожалуйста, получили ли Вы приз. Спасибо.

Anonimowy pisze...

This one is an inspiration personally to uncover out rather more related to this subject. I must confess your knowledge extended my sentiments in addition to I am going to proper now take your feed to remain up to date on every coming weblog posts you may presumably create. You might be worthy of thanks for a job perfectly performed!

Anonimowy pisze...

Vous avez de bons points il, c'est pourquoi j'aime toujours verifier votre blog, Il semble que vous etes un expert dans ce domaine. maintenir le bon travail, Mon ami recommander votre blog.

Mon francais n'est pas tres bon, je suis de l'Allemagne.

Mon blog:
rachat credit immobilier ou courtier Rachat De Credit

assneg pisze...

Zamieszczam wpis, by zobaczyć czy się uda. Może to jakiś wirus na Twoim kompie? A może sztorm jakiś...;)

:) Agnieszka

assneg pisze...

Udało się za pierwszym razem. Nawet nie zawiesiło strony. Niebywałe:)

Karol Rosiak pisze...

Dziękuję, Agnieszko. Nie, to nie wirus.
Jakiś sztorm!

K.