19.10.2010

stary rower

.

stary rower
pod wiejskim sklepem —
woń jesiennych  liści


.

5 komentarzy:

Adam pisze...

Podoba mi się ten nostalgiczny obraz, przemawia do mnie wyraźnie.

stary rower —
na siodełku zasiadła
jesienna mgła

;)
Pozdrawiam ciepło

Karol Rosiak pisze...

"stary rower —
na siodełku zasiadła
jesienna mgła"

Cześć, Adamie,
niespodziewane dla mnie skojarzenie... Mgła na siodełku. Czemu nie. Fajne.

Impro pod wpływem Twojego impro:

stary rower
na siodełku krople
jesiennej mgły

Pozdrawiam,
K.

evgenyivanov pisze...

Wet spadających liści wczoraj: bum-bum-bum już straszne

Kopacz pisze...

Nie wiem dlaczego, ale od razu skojarzyło mi się to z małomiasteczkowymi ziomkami debatującymi przy tanim winie o codziennych problemach :) Ciepły utwór. Pozdrawiam:)

Karol Rosiak pisze...

"Nie wiem dlaczego, ale od razu skojarzyło mi się to z małomiasteczkowymi ziomkami debatującymi przy tanim winie o codziennych problemach :) Ciepły utwór. Pozdrawiam:)"

Witaj, Kopaczu,
dzięki za odwiedziny:)

Kopiesz w sedno rzeczy...

Dzięki wielkie,
K.