15.10.2010

księżyc za mgłą

.

księżyc za mgłą
przez okno zapach
kolejnej jesieni

.

6 komentarzy:

assneg pisze...

Zwlekałam z komentarzem i proszę! Warto było, bo tę wersję (tak, pamiętam poprzednią, spojrzałam wtedy specjalnie na niebo) poczułam kilkoma zmysłami. I widok rozmytego księżyca, zapach wilgoci i powiew chłodu na twrzy... No i ten czas tak szybko mija. Znowu zapach kolejnej jesieni.

:) A.

Karol Rosiak pisze...

Dzięki, Agnieszko.

Wiesz, kombinowałem z tym zapisem, jak łysy pod górę... I chyba nadal będę to robił, żeby było jeszcze lepiej.

K.

Adam pisze...

Świetne. Księżyc też przez okno, to może tak.

otwarte okno —
księżyc zza mgły i zapach
kolejnej jesieni

Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Tak, przepiękne haiku. Jak ja uwielbiam te krajobrazy jesienne. Żadna pora roku nie nastraja tak, jak jesień właśnie!
Pozdrawiam :)
Emilia

Karol Rosiak pisze...

Dziękuję, Emilio.
Zaglądaj częściej.

K.

Karol Rosiak pisze...

Adamie, dziękuję za komentarz.

K.