14.09.2010

muzeum

.

muzeum
kasjerka poleruje
paznokcie

.

10 komentarzy:

Eddie pisze...

a jakby tak "czyści" przenieść do L3?

Bardzo ciekawy obraz i niestety prawdziwy. w muzeach często pustki.Zdarzyło się już, że byłem jedynym zwiedzającym w muzeum.

Karol Rosiak pisze...

Cześć, Andrzeju,

Myślałeś tak?

muzeum
kasjerka
czyści paznokcie

Eddie pisze...

tak myślałem, chociaż teraz...
sam już nie wiem.

Karol Rosiak pisze...

Albo tak:

muzeum
kasjerka czyści paznokcie

K.

Noriko pisze...

Witaj Karolu!

Ciekawy obrazek, ale z kobiecego punktu widzenia słowo "czyści" mi jakoś nie pasuje. Paznokcie można piłować, polerować, zmywać, ale czyścić paznokcie brzmi według mnie dziwnie.
A może tak:

muzeum
kasjerka poleruje
paznokcie

assneg pisze...

Halo Karolu:)

muzeum
kustosz podlewa
paprotkę

:) A.

Adam pisze...

Kolejne ispiracje w "kawiarence" Karola ;)
-----------------------
błyszczy podłoga
kustoszka poleruje
paznokcie
-----------------------
w muzeum
drzemiący kustosz
dzieci cichną
-----------------------
Pozdrawiam

Karol Rosiak pisze...

Noriko,
masz rację. Kobiecy punkt widzenia jest w tym przypadku decydujący. Dziękuję Ci za pomoc i zaraz poprawiam.

Pozdrawiam serdecznie,
K.

Karol Rosiak pisze...

Hejka, Agnieszko,
dobry obraz:) Doskonale oddaje klimat i atmosferę pustego (lub prawie pustego) muzeum.

K.:)

Karol Rosiak pisze...

Czołem, Adamie,
bardzo udane obydwa Twoje haiku. Wolałbym jednak to pierwsze, ma więcej świeżości.

K.