06.06.2010

drzewko szczęścia

.

drzewko szczęścia
podlewane częściej
niż trzeba

.

7 komentarzy:

Jacek pisze...

13 w piątek
podlewam
drzewko szczęścia


Tak mnie naszło jak przeczytałem to twoje Karolu.

Karol Rosiak pisze...

"13 w piątek
podlewam
drzewko szczęścia"

Fajne, Jacku. Czyta się doskonale, dobrze "wchodzi". Myślę, że to zasługa użytego przez Ciebie konkretu (13, piątek). U mnie jest znacznie ogólniejszy zapis, ale też chyba jest niezły.
Cieszę się bardzo, że zajrzałeś do mnie.

Pozdrawiam,
K. :)

assneg pisze...

w umiarze błogosławieństwo
A.

assneg pisze...

Choć właściwie, teraz myślę, mówią tak osoby które zadawala kompromis ;)

Podoba mi sie to haiku, które można rozbierać jak cebulę:)

Agnieszka

Karol Rosiak pisze...

szczęście, cebula... cebulowa koncepcja szczęścia :)

assneg pisze...

haiku - moje kolejne małe szczęście :) Voila! A.

Karol Rosiak pisze...

I moje, Agnieszko...!

K.