07.05.2010

pąki jabłoni

.

pąki jabłoni
obmyte deszczem
znów w słońcu

.

7 komentarzy:

Jolanta pisze...

Mówiąc prozą, raduje mnie zmiana pogody. U nas na razie nie pada i w ciągu dnia nieśmiało wyglądało słońce.
Pokrzepiające haiku. :)

jasna pisze...

A tak mi się...

po deszczu
pęcznieją (w słońcu) pąki
piwonii

Karolu :-) zawsze u Ciebie znajduję
coś inspirującego.

Karol Rosiak pisze...

Jolu,
miło Cię u mnie widzieć.
Dziękuję za pozostawiony ślad.

K.

Karol Rosiak pisze...

Dzięki, Magdo.
Ja wiele razy byłem zainspirowany Twoimi utworami. Czekam zawsze na jeszcze :)

K.

Robert Nowak pisze...

To tak jak dzisiaj do południa w moim ogrodzie.

Serdeczności Karolu :)

Robert

Lenka pisze...

Proste, klasyczne haiku. I ładne. :o)

Karol Rosiak pisze...

Lenko i Robercie,
cieszę się bardzo, że zaglądacie do mnie.
K.