15.12.2009

Hotel California

.


.

9 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Solówka uznana za najlepszą na świecie;) Świetna, ale przed nią stawiam: http://jurekztexasu.wrzuta.pl/film/07gFqGQ5EYe/led_zeppelin_-_stairway_to_heaven_1971_shrapnull

Pozdrawiam Karolu:)
Kasia P.

Lorraine pisze...

This is so very beautiful Karol :)

Karol pisze...

Kasiu, w pełni się zgadzam. "Stairway to heaven" też jest rarytasem!

K. :)

Karol pisze...

Oui, c'est paradisiaque! Dans mon cœur, je suis un jeune garcon, qui aime le rock and roll.
Merci beaucoup pour votre visite, Lorraine :)

K.

Lenka pisze...

Karolu, wyobraź sobie jak wielkie jest moje zdziwienie... Otóż nie dalej jak 2 dni temu zachwycałam się tą oto wersją tej piosenki, właśnie z uwagi na gitarę... Jest jeszcze lepsza! http://www.youtube.com/watch?v=Gra73UcKeoA

Karol pisze...

Lenko, szczęka lekko mi opadła ze zdziwienia. Ależ zbieg okoliczności! A może jesteś medium, które przekazuje innym myśli na odległość...? :)

Ta wersja, o której wspominasz, jest dużo delikatniejsza. W tym wykonaniu utwór nabiera subtelności.

Ściskam, uśmiecham się
- K.:)

Lenka pisze...

Trochę medium niestety jestem. :o)

Wszystkiego dobrego na święta! I na cały Nowy Rok. Całusy i uściski dla Wszystkich, raz w roku chyba można. ;o)

Karol pisze...

Lenka pisze...
Trochę medium niestety jestem. :o)

Chyba tak :)

Lenko, ściskam serdecznie. Wszystkiego, co najlepsze życzę Tobie oraz Twoim bliskim - na Święta i cały nowy rok 2010.

K.

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.