16.10.2009

wolno sunie

.



wolno sunie
tuż nad głową -
podbrzusze samolotu



.

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Karolu:)

Gdyby nie ten samolot, to utwór brzmi prawie, jak erotyk...

Mam nadzieję, ze ktoś poprze mój tok myślenia, np. Marek?

Pozdrawiam:)

E.

Orston pisze...

:)))))))))))
O tak, tak, popieram :) Proponowałbym jeszcze zamienić "wolno" na "szybko" ;)
Oh Karol, Karol... :)
Pozdrowionka dla Was,
Marek

Karol pisze...

Oł, jes!!! Widzę, że całkiem niechcący napisałem haikuerotiku :)))

Dzięki wielkie... Jesteście niesamowici, :) hehehe...

K.

Anonimowy pisze...

Dokładnie- haikuerotiku.

Marku, jesteś niezawodny w analizie takich właśnie "haikuerotiku".
Cieszę się, że nie jestem sama:)))

Pozdrawiam Was:)

Emilia

Karol pisze...

To może jeszcze moja tanka, w tych klimatach :)

cicha noc
przez okno sypialni
szum miasta
przed, w trakcie i po tylko szelest
przewracanych stron

http://forum.haiku.pl/viewtopic.php?f=16&p=33815#p33815

K. :)))

Karol pisze...

Tutaj początek tamtego tankowego wątku:

http://forum.haiku.pl/viewtopic.php?f=16&p=33815#p33815