13.09.2009

ślimak

.



ślimak
tak bardzo przyklejony
do muru



.

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Bardzo mi się podoba to haiku, nawiązuje stylem do mistrzów japońskich wg mnie. Czyli jest bardzo obok wszystkich zasad, a z drugiej strony jest "bardzo haiku". Pozdrawiam serdecznie.

PS. Widzę, że seria "animals" się rozrasta. ;]

Lenka

Anonimowy pisze...

Podoba mi się ten utwór. Ślimak to dekadent, desperat, nihilista. Wlazł wysoko, żeby z sobą skończyć. Udaje, że jest mocno przytwierdzony do muru, aby nikomu nie przyszły do głowy jego samobójcze zamiary. To moja nadinterpretacja, bo Autor zupełnie co innego miał na myśli...( pewnie).
Emilia

jasna pisze...

Hej Karol!
Jutro przyślę Ci zdjęcie z przyklejonym ślimakiem.
Musiał zrobić na Tobie niemałe wrażenie, skoro poświęciłeś mu haiku.

:-)

Karol pisze...

Wszystkie Wasze opinie są dla mnie cenne i ważne.

Wielkie dziękuję,
K.