19.09.2009

Haiku usunięte

.




.




.

8 komentarzy:

Lenka pisze...

Widzę, że ogarnęła Cię jesienna nostalgia.

Orston pisze...

Ja jednak myślę, że Karol wstawił haiku z czcionką wielkości 0 :)No, chyba, że popsuł mi sie wzrok na tyle, że nic nie widzę...

Karol pisze...

Lenko i Marku,

Witajcie:)
Napisałem niezłe haiku, ale ku memu zdumieniu Rafał wcześniej napisał coś podobnego. Oczywiście nie znałem do teraz Jego obrazu. W tej sytuacji mogłem tylko Go przeprosić i niezwłocznie usunąć mój utwór.

Ściskam Was serdecznie,
K.:)

Lenka pisze...

Jesli nie zrobiles tego specjalnie, to nie ma sie czym przejmowac. Ja bym nie kasowala. :o)Pozdrawiam serdecznie

Karol pisze...

Pewnie, że nie specjalnie.
Wykasowałem i już:) Co tam, jeszcze tyle napiszemy haiku, że tego jednego mi nie żal, he he:) To przede wszystkim radość z tworzenia.
Ściskam,
K.

evgenyivanov pisze...

http://www.russiandvd.com/store/album_asx.asp?sku=23753&track%5Fnumber=10

Pozdrawiam,
Evgeny

Karol pisze...

Evgeny, dziękuję za muzyczny prezent:)

A dla Ciebie ode mnie - to:

http://www.youtube.com/watch?v=s4q-l4nwPEo&feature=related

Gorąco pozdrawiam,
K.
:)

Karol pisze...

Evgeny, Twój blog się nie otwiera... Mam nadzieję, że to chwilowe.
K.