07.09.2009

podmiejski peron

.



podmiejski peron
w jesiennej słocie
gwizdek zawiadowcy



.

9 komentarzy:

evgenyivanov pisze...

archaiczne, lub ...?

haiku piękne

Karol pisze...

Tak, archaiczne i nostalgiczne.
Dziękuję, Evgeny.
Karol

Anonimowy pisze...

Nostalgiczne, wręcz smutne haiku wg mnie są najbardziej wartościowe. Najbardziej zapadają mi w pamięć. Nieoszlifowane diamenty- takie subiektywne spostrzeżenie.
Emilia

Lenka pisze...

Rzeczywiscie, bardzo nostalgicznie i nastrojowo. Za szybko ta jesień, jak zwykle... Lenka

Karol pisze...

Emilio i Lenko,

Miło, że zajrzałyście do mnie. Wasze opinie są dla mnie ważne, ponieważ czasem zastanawiam się, czy w haiku jest miejsce na nostalgię. Teraz widzę, że jest. I bardzo mnie to cieszy, ponieważ takie klimaty emocjonalne są mi bliskie. Jestem romantykiem? Chyba tak, jak każdy z nas wrażliwy na piękno poezji. Szczególnie tej japońskiej.
A swoją drogą, odnośnie nostalgii w haiku ciekaw jestem opinii Marka, który gdzieś ostatnio przepadł:(

Lenko, byle do... wiosny:)

Serdeczności, Drogie Dziewczęta,
K.

Lenka pisze...

Marek siedzi gdzieś na hali między łowcami chyba. ;p Pisał, że żyje.

Karol pisze...

"Pisał, że żyje."

Dobrze. To bardzo dobrze.
:)

Orston pisze...

Hej heeeeeeeeeeej! :)
Marek właśnie zszedł z hal,na których przebywał między łowieckami, bo musiał odpocząć nieco od haikalnego romantyzmu i nostalgii. Zatem myślę,że odpowiedź w tym temacie już zawarłem ;) Skłoniłeś mnie, Karolu, do przejrzenia własnych haiku,i uświadomienia sobie, że gdyby nie romantyzm, to nigdy nie zabrałbym się za ten rodzaj poezji... No może też dlatego, że jest bardzo bezpieczny, bo można doskonale ukrywać uczucia... :) Pozdrówki cieplutkie - Marek :)
Ps. Ja akurat uwielbiam jesienne klimaty. Oczywiście, te październikowo - kolorowe. Już szykuję aparat, by porobić zdjęcia i nieco "poromantyzować" haikalnie...

Karol pisze...

Marku, pozdrawiam serdecznie :)
K.