30.09.2009

tani hotel

.



tani hotel
wieczorem przez okno
gwizd lokomotywy



.

8 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Karolu,

Czytam Wasze forum haiku i rozbawiło mnie, jak ktoś napisał (chyba Iwona), że z taniego hotelu- widok na komin. Nieźle się uśmiałam, świetnie sobie tam gawędzicie. Jeszcze wątek z gruchaniem gołębi rozbawił mnie do łez...:), czytam go dla zabawy, polecam.
Pozdrówki
E.

Karol pisze...

Tak, na forum bywa czasem wesoło:)
A może się tam zarejestrujesz, Emilio?
To bardzo dobre forum, właśnie tam zaczynałem.

Pozdrówki,
K.

Anonimowy pisze...

Jak to ja, nie mam odwagi, a zresztą nie czuje się jeszcze na siłach, żeby jakiś reprezentatywny utwór tam wstawić.
Chyba, ze będę podglądać i komentować innych... To mi pasuje:)
Nie skomentowałeś moich haiku z poczty, są aż tak słabe?

A forum przeglądam już od stycznia.
Do miłego...

E.

Karol pisze...

Nie, Emilio, nie są złe, są przede wszystkim ciekawe. Jestem przekonany, że idziesz w dobrym kierunku. Przydałoby się może nieco więcej prostoty zapisu, która - paradoksalnie w haiku - wzmaga poetyckość i piękno obrazu.

Uważam, że to forum jest dla Ciebie. Śmiało wstawiaj utwory i nic się nie martw. Komentujący podpowiedzą Ci co i jak.
To sprawdzony sposób zgłębiania tajników tego niszowego w Polsce, ale jakże pięknego gatunku poezji.
Odwagi:)

Oczywiście, na samym początku możesz ograniczyć się jedynie do ostrożnego komentowania haiku publikowanych na forum przez innych.

Pozdrawiam,
K.

Anonimowy pisze...

Karolu, nawet nie wiesz, jaką frajdę mi sprawiłeś tymi słowami:)))

Z prostotą zapisu zawsze miałam problem, pisałam zawiłe i skomplikowane rozprawki, wypracowania. To fakt.
Na studiach styl się wyklarował, gdyż MUSIAŁ, od nadmiaru, jak sadzę, czytanych książek.

Dziękuję za miłą opinię!

A teraz z dedykacją dla Ciebie, utwór z okładki mojego studenckiego zeszytu, haiku Basho:

Jesień odchodzi
już łupina kasztana
rozwiera małą dłoń.

:)
E.

Karol pisze...

:)
Dziękuję!
:)

K.

Anonimowy pisze...

Naturalnie, będę ostrożnie komentować utwory innych.

U ludzi cenię ponad wszystko pokorę, wg mnie jest to przeciwieństwo głupoty i prostactwa, więc sama też "zastosuję pokorę" w moich ocenach.

Cieszę się, że moje haiku są dla Ciebie Karolu ciekawe, to było moje nadrzędne założenie podczas pisania...

:)

E.

Karol pisze...

Pozdrawiam, Emilio i do następnego:)

K.