04.08.2009

duszna noc

.



duszna noc
listki wierzby płaczącej
ani drgną



.

6 komentarzy:

eddie pisze...

Obraz na czasie. I kolejne bardzo dobre Haiku Karolu :-)

Karol pisze...

Dzięki, Andrzeju. Mimo wszystko uważam, że nie wykorzystałem, tak jak by mi się to marzyło - potencjału tego obrazu. Wielokrotnie próbowałem i... za każdym razem było przegadane:( Tak czy siak, jeśli działa, to mogę się tylko ucieszyć:)

Lenka pisze...

Mam dokładnie takie samo zdanie jak Ty Karolu. Haiku i tak jest ładne, a nawet bardzo ładne, ale podejrzewam, że można je bardziej wykorzystać. "Coś wisi w powietrzu i nie daje się uchwycić w słowa". Pozdrawiam bardzo serdecznie!

Karol pisze...

Lenka pisze...

"Coś wisi w powietrzu i nie daje się uchwycić w słowa".

Otóż to,Lenko. Ciężka sprawa;)
Serdeczności, K.
:)

Orston pisze...

Ja tak miałem z kilkoma hajkami :) Na niektóre czekałem parę lat, nim dały się uchwycić. Cierpliwości, Karolu :)
Pozdrówki,
Marek

Karol pisze...

Parę lat...?!
Nie ma sprawy. Poczekam.

:)))