09.08.2009

nocna audycja

.



nocna audycja
ciąg dalszy preludium e - mol
w moim śnie



.

6 komentarzy:

Lenka pisze...

oj... Karolu. To jest moje haiku... Słuchałam kiedyś tego preludium wiele razy (jest krótkie), leżąc w łóżku... i zasypiałam przy nim. Jest smutne i bardzo wzruszające. Pozdrawiam.

Karol pisze...

No, to już jest nasze:)
... Ostatnio słucham tej muzycznej miniatury Chopina w kółko...
Wzruszające, ale zarazem daje mi niesamowitą siłę. Trochę dziwne, ale jest tak, jak napisałem.

Ściskam, K.:)

Lenka pisze...

Ja właśnie też słuchałam w kółko... Coś mnie do tego zmuszało, nie wiem co. Wzajemnie. :)

eddie pisze...

Piękne preludium i piękne Haiku Karolu.

eddie pisze...

Piękne preludium i piękne Haiku Karolu.

Karol pisze...

Dzięki za wgląd, Andrzeju.
Serdeczności,
K.