29.07.2009

palcem po mapie

.



palcem po mapie
dziewczynka znów pyta
o kangury



.

11 komentarzy:

diev pisze...

пальцем на карте
девочки спрашивает снова
о кенгуру

Карол, не будет ли Вам интересно опубликовать свои хайку и попереводить огромное количество других на сайте Wowwi -
http://www.wowwi.orc.ru/cgi-bin/shuttle/home.cgi
это интересное место для встречи фрилансеров по переводу хайку, открытое для всех языков мира.

желаю удачи!

Дмитрий Евдокимов (ДЕ)
Санкт-Петербург, Россия
http://diev.livejournal.com

diev pisze...

девочкА - извините, не всё исправил сразу после изменения с другой версии перевода :)

eddie pisze...

Karolu bardzo fajne haiku, jakoś przypomniały mi się czasy młodości :)
andrzej

Karol pisze...

Дмитрий, привет!

Огромное спосиба, что пришли в гости:) Заходите почаще, пожалуйста. К стати,
как Вы меня нашли??
Конечно, буду стремится сочинять переводы на сайте Вовви, хотя времени совсем не хватает.
У меня возможность переводить хайку на русском и французском языках.

Приветствую Вас,
Карол

Karol pisze...

Witaj, Andrzeju,

W dzieciństwie bez opamiętania pochłaniałem książki Szklarskiego, Verne' a, Londona itd. itp. ... Ślęczałem nad mapą świata i marzyłem o podróżach. A teraz moja córka... tak samo:)

Serdeczności,
Karol

Lenka pisze...

Heh, moje dzieci z racji wakacji i braku szkoły zaczęły mnie napastować najrozmaitszymi pytaniami, o życiu, świecie, technice. Brak im chyba troszkę szkoły. Aż strach wyjść do nich z pokoju. :o) Pozdrawiam serdecznie!

Karol pisze...

:0)

... Jakoś sobie jeszcze radzę, ale czuję, że i u mnie zbliża się kres wydajności...

K.:)

evgenyivanov pisze...

Najpierw czytał:

płaczemy po małpie
dziewczynka znów pyta
o kangury ))

Evgeny

Karol pisze...

"płaczemy po małpie
dziewczynka znów pyta
o kangury ))"

Buehehehe:)))
Rewelacja, hehe:)

płaczę ze śmiechu
Evgeny zobaczył
małpę

He he he:)

Lenka pisze...

He he he he.....
Dobre! :o)

Karol pisze...

:)

A ja, zainspirowany małpą Evgeny'ego pomyślałem o innych ciekawych zwierzętach i przyszło mi do głowy coś takiego:

leniwiec
od czasu do czasu
ziewnie

:)