28.07.2009

letni półksiężyc

.



letni półksiężyc
przecięty wpół
kreską czarnej chmury





.

10 komentarzy:

jasna pisze...

Nie podoba mi się "bezkarnie" :-(

Anonimowy pisze...

zdecydowanie wolę pierwszą wersję :)
pozdrowienia, M.

Karol pisze...

Marku, dzięki, że zajrzałeś. Ale czy nie przeszkadza Ci to ocenne "bezkarnie"...?

Orston pisze...

Ja w każdym razie nie wyrażałem opinii na temat tych haiku :))

Anonimowy pisze...

Karolu,
to oceniające "bezkarnie" nie przeszkadza mi wcale. Ale - przecież wiesz, że ja się nie znam :)
M. to Magdalena, która z Szamotuł wróciła

Karol pisze...

Ooo... Dobry wieczór, Magdaleno:) Dobrze, że zajrzałaś po powrocie. Skoro tam pojechałaś, to widać, że te Szamotuły są git :)
"Bezkarnie" jest w haiku jednak odrobinę ryzykowne, he he. Muszę nad tym jeszcze pomyśleć :)

Orston pisze...

Jeśli chodzi o ocenne słowa w haiku, to nie mam nic przeciw, choć "bezkarnie" troszku dziwne, acz dopuszczalne ;)

Karol pisze...

Dzięki, Marku. Zdecydowałem się zrobić dwie rzeczy: usunąć wersję drugą
[letni półksiężyc
bezkarnie przecięty wąską
czarną chmurą]

a pierwsza mogłaby tak wyglądać

letni półksiężyc
przecięty wpół
kreską czarnej chmury

K.

Orston pisze...

Myślę,że jest ok., choć kusi mnie, by "kreską" umieścić jeszcze w L2. Ale to już takie moje zwichrowania haikalne, więc nie bierz tego do serca ;)
Pozdrowienia,
M.

Karol pisze...

Oczywiście, Marku: z punktu widzenia formalnej poprawności "kreska" powinna być w l 2. I początkowo tam była:) Ale to mi się... jakoś nie czytało, więc wrzuciłem do l 3.
Dzięki za pomocne opinie. Serdeczności.
K.:)