30.07.2009

za oknem deszcz

.



za oknem deszcz
na pocztówce z Bali
kilka kropel

.

5 komentarzy:

jasna pisze...

Wspaniałe haiku!

:-))

Karol pisze...

Uff:) Zaczerwieniłem się aż po stopy. Skoro jednak moja Nauczycielka haiku tak twierdzi, to pewnie coś jest w tym obrazie.
Dziękuję, Magdo,
Karol:)

jasna pisze...

Karol :-)
Nie czuję się Twoją nauczycielką,
ale wiem co czuję, czytając Twoje dobre haiku.

Dobrej nocy Ci życzę
i snów o... Bali, by ani jedna kropla (niekoniecznie deszczowa) spadła na pocztówkę.

Magda :D))

eddie pisze...

Coraz bardziej mi się to podoba. R E W E L A C J A

Karol pisze...

Magda napisała:

"(...) snów o... Bali, by ani jedna kropla (niekoniecznie deszczowa) spadła na pocztówkę."

Piękna, podwójna interpretacja, Magdo. Dziękuję o)
Zmieniam szyk w l 1, tak znacznie lepiej. Bardzo trafna rada z forum.

Eddie napisał:

"Coraz bardziej mi się to podoba. R E W E L A C J A "

Dziękuję, Andrzeju. Czasem coś udaje się sklecić. Zawsze jesteś u mnie mile widziany, zapraszam jak najczęściej.