22.06.2009

Zrobiłem sobie urodzinowy prezent - blog:)

..


4 komentarze:

jasna pisze...

Karol :-)
Przede wszystkim przyjmij najserdeczniejsze życzenia Urodzinowe.
Życzę Ci dużo weny i spełnienia marzeń.
Gratuluję też całkiem nowiutkiego blogu.

Magda :D

Karol - aha pisze...

Magdo,

Dziękuję za urodzinowe życzenia!
Gdyby nie twoja zachęta - ten blog by nie powstał :)
Póki co, mój blog niezbyt mnie słucha ;), ale pierwsze koty za płoty, powoli poznaję nowe funkcje.

Serdeczności,
wdzięczny Karol

eddie pisze...

Witaj Karolu, blog super.
A to zdjęcie w nagłówku - r e w e l a c j a
Pozdrawiam
eddie

Karol - aha pisze...

Andrzeju :)

Jak miło widzieć i Ciebie! Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Właśnie zastanawiałem się nad tym zdjęciem, teraz już nie mam wątpliwości, że jest dobre i tutaj pasuje. To Bory Tucholskie, ok. stu kilometrów ode mnie na północ.

Serdeczności,
K.